Excel maakt tempfiles

C

c.kerzaan

Here is the Deal:

We hebben een klant die veel gebruikt maakt van Excel en Powerpoint.
Hij heeft een paar bestanden op zijn Desktop staan.
Als hij deze opent in office en vervolgens een wijzeging toepast en
opslaat.
Dan verschijnt er een temp file op zijn desktop. Dit gebeurt elke keer
weer al hij hem opslaan.
(Als hij hem opent en meteen weer opslaat komt er geen temp file)
Dit geld alleen voor de Excel en powerpoint. (Dus niet voor word!) En
gebeurt alleen met bestanden op het desktop.
(Dus niet van uit mijn documenten)
En Het gaat om Meerdere files!

Wat al geprobeerd:
Spyware scannen.
Virus scannen.
Office Repareeren.
Office opnieuw installeren.
Spam programma uit schakkelen.

Op internet word wel gesproken over programa's die temp files maken op
het bureaublad. Dit zou in het register aan te passen zijn.
Ik heb het register door gespit maar niks gevonden voor office.
Iemand een idee?

Windows xp pro.
Normale installatie, Geen domain, Norman Virusscan, Windows firewall.
 
C

c.kerzaan

btw. We hebben een schone installatie geplaatst. En het is na een paar
dagen net zohard weer terug.!!!!!
(Natuurlijk worden wel weer de zelfde files gebruikt. )
 

Ask a Question

Want to reply to this thread or ask your own question?

You'll need to choose a username for the site, which only take a couple of moments. After that, you can post your question and our members will help you out.

Ask a Question

Similar Threads


Top